Obsah:
- Vrácení zboží
- Reklamace a reklamační řad
Vrácení zboží a reklamace ve zkratce:
- Vrácení zboží je možné do 14 dnů
- Bez poplatků (u nepoškozeného originál obalu a zboží)
- Peněžní prostředky u uznané reklamace vracíme do 14 dnů.
- Peněžní prostředky u stornové objednávky před odesláním zboží vracíme do 3 dnů.
- Reklamační doba 30 dní.
Vrácení zboží – Odstoupení od kupní smlouvy.
POSTUP:
Vyplňte formulář a pošlete na adresu.
U větších rozměrů zásilky než je běžný poštovní balík, nás předem kontatujte.
Formulář pro vrácení zboží - download zde
Formulář odesílejte:
obchod@toup.cz nebo poštou Ha-atto s.r.o., Nové Sady 988/2, Brno 602 00
tel.kontakt: 778 200 400
Možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů zakládá § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, přičemž se jedná o úpravu náležející ke speciálním ustanovením, které lze, v souladu s § 1810 občanského zákoníku, použít pouze v případě smluv uzavíraných mezi podnikatelem a spotřebitelem (osobou jednající mimo rámec podnikatelské činnosti, dle § 419 občanského zákoníku).
Všechny podmínky pro vrácení zboží naleznete ve všeobecných podmínkách pod odstavcem Článek III – Odstoupení od smlouvy které jsou součástí reklamace a vrácení zboží.
Odkaz na VOP zde
Vrácení zboží ve zkratce:
- Vrácení zboží je možné do 14 dnů
- Náklady na vrácení nese kupující
- Vrácení finančních prostředků nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy spolu s vráceným zbožím
- 14 denní lhůta pro vrácení platí pouze pro fyzické osoby
Reklamace a Reklamační řád
Postup:
Vyplňte reklamační formulář a pošlete na adresu.
Při reklamaci většího zboží – paletové množství nás prosím předem kontaktujte.
Reklamační formulář - download
Odesílejte elektronicky: obchod@toup.cz
nebo poštou: Ha atto s.r.o., Nové Sady 988/2, Brno 602 00
Telefony kontakt pro nasměrování na vrácení zboží: 704 266 233
Reklamační řád je platný od 9.5.2019. Vztahuje se na prodej veškerého zboží a služeb na stránce http://eshop.toup.cz firmou Ha atto s.r.o.
Tento reklamační řád vymezuje způsob, místo reklamacea postup řešení reklamací nebo způsob provedení záručních oprav.
Při reklamacích se postupuje v souladu s tímto reklamačním řádem, za dodržení ustanovení Všeobecných obchodních podmínek společnosti a příslušných zákonů.
Týká se zboží a služeb, které byly předmětem koupě a prodeje mezi společností Ha atto s.r.o.,Nové Sady 988/2, Brno 602 00, ICO: 02139634, DIC:CZ02139634, Společnost je vedená u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 80410. (dále jen prodávající) a zákazníkem (dále jen kupující).
- Záruční lhůta
Je poskytována záruční lhůta 2 roky dle platné legislativy o záručních podmínkách.
V záručním listě může být upravena a blíže specifikována prodloužená záruční lhůta. V takovém případě se na prodlouženou lhůtu vztahují pravidla uvedená v záručním listě.
Záruční lhůta na zboží začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
- Uplatnění reklamace
Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže kupující zakoupené zboží používat, je prodávající oprávněn zajistit nápravu dle vlastního výběru:
- Zjištěnou vadu opravit v přiměřené lhůtě.
- Poskytnout kupujícímu náhradní plnění nebo poskytnout kupujícímu přiměřenou slevu.
- Pokud nebudou vady odstraněny v přiměřené lhůtě, je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy pouze v případě, že vada zboží představuje podstatné porušení kupní smlouvy.
- Neuznání reklamace
Záruka se nevztahuje zejména na ty vady, které vzniknou zaviněním kupujícího nebo nesprávným používáním:
- a) prokazatelně nesprávným používáním v rozporu s návodem k použití nebo jiným nesprávným jednáním kupujícího (např. v případech neodborné montáže nebo montáže nevyškoleným firmou, neodborného čištění, provozování komínového systému bez revizí a bez pravidelné údržby apod.). Používání nesprávného paliva, na které není komínový systém určen a není v souladu s označením na komínovém štítku.
- při živelných katastrofách
- v případě prokazatelně nedovolených zásahů do zboží. Pokud zboží nese zjevné známky provedených změn údajů nebo je na výrobku uvedeno odlišné výrobní číslo od toho, které je uvedeno v záručním listě nebo na dokladu o koupi zboží.
- Uznání reklamace
Reklamace bude uznána za oprávněnou pouze v případě prokázání následujících skutečností:
- a) vada se vyskytla v záruční lhůtě.
- b) výrobek má vady, které neumožňují jeho použití na obvyklý resp. prodávajícím určený účel.
Kupující povinen prokázat předložením dokladu o koupi zboží a vyplněným záručním listem nebo dokladem o koupě.
- Postup a Povinnosti kupujícího při uplatňování reklamace
Kupující je při uplatňování reklamace povinen předložit následující doklady a splnit následující podmínky:
- předložit doklady o koupi.
- zdokumentovat předmět reklamace přesným popisem vady v písemné formě, datem jejího vzniku a fotodokumentací, kterou následně doručí osobně, poštou na adresu provozu, případně zasláním na e-mailovou adresu obchod@toup.cz.
- Uvést kompletní kontaktní údaje kupujícího - jméno, příjmení, telefonický kontakt, email
V případě nedodržení povinností kupujícího nebude se prodávající reklamací zabývat.
- Začátek reklamace
Reklamace se považuje za začatou dnem převzetí zboží na adrese provozu a přijetím kompletních informací spolu s fotodokumentací.
7. Lhůta a postup vyřízení reklamace
Prodávající bude kupujícího informovat o postupu zahájení reklamace telefonicky nebo e-mailem do 5. pracovních dnů ode dne doručení / oznámení reklamace.
Lhůta pro vyřízení oprávněné reklamace je 30 dnů ode dne doručení / oznámení reklamace a kompletní dokumentace s popisem vady.
Pokud prodávající prokazatelně dokáže, že uvedené lhůty není schopen splnit, prodlužuje se lhůta pro vyřízení reklamace o čas nezbytný pro její vyřízení.
O reklamaci vyhotoví prodávající reklamační zápis. V případě uznané reklamace se záruční lhůta prodloužuje o období, v němž kupující nemohl řádně užívat zakoupené zboží. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou zboží za nové, záruční lhůta začne běžet ode dne vyřízení reklamace.
Ukončení reklamace
Prodávající vyrozumí kupujícího o vyřízení reklamace telefonicky, e-mailem nebo poštou a odešle zboží kupujícímu na vlastní náklady.
8. Práva prodávajícího - prohlídka
Za účelem vyřízení reklamace je prodávající oprávněn prověřit opodstatněnost reklamace obhlídkou přímo na místě a kupující je povinen umožnit prodávajícímu prověřit skutkový stav vady. Pokud kupující takovou obhlídku neumožní reklamace se považuje za neopodstatněnou
- Zjevné a skryté vady a zjevné poškození během dopravy - povinnosti kupujícího
Při převzetí zboží je kupující povinen překontrolovat jeho kompletnost i neporušenost.
Kompletnost a neporušenost zboží a obalu je kupující překontrolovat při převzetí tovaru. Neporušenost potvrdí kupující vlastním podpisem při jeho dovozu.
Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu (obal je roztržený, deformovaný apod.) Je kupující povinen vyhotovit o tom záznam s podpisem a za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození během přepravy nese dopravce. Proto je nutné aby o tom byl písemný doklad a potvrzení od dopravce
V případě nesplnění si těchto povinností, kupující ztrácí nárok na výměnu zboží, které bylo poškozeno během dopravy
V případě mechanického poškození, které nebylo možné zjistit ihned při převzetí zboží, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci okamžitě po zjištění poškození a to e-mailem na obchod@toup.cz, písemně poštou nebo osobně na adresu provozu
Při reklamaci je třeba uvést jméno a příjmení kupujícího, telefonický kontakt, údaje objednávky (např. číslo), popis poškození zboží spolu s fotodokumentací v dostatečné kvalitě.
Zjevnou vadu zboží po rozbalení zásilky je kupující povinen oznámit prodávajícímu do 5 dnů od dodání zboží. Pokud kupující do 5 dnů reklamaci zjevné vadu neohlásí jeho nároky zaniknou.
Pokud kupující během při používání zjistí na zboží skrytou vadu je povinen zboží přestat používat a neprodleně písemně nahlásit tuto vadu prodávajícímu. Prodávající vyhotoví reklamační zápis a vyřídí reklamaci posouzením odborným pracovníkem.
V případě neoprávněné reklamace, při které vzniknou prodávajícímu náklady má právo požadovat od kupujícího úhradu vzniklých nákladů.
- Závěrečná ustanovení
Prodávající může aktualizovat reklamační řád podle vlastní potřeby, jako i v případě nové legislativně-právní úpravy. Kupující má právo písemně namítat do 30 dnů od jeho zveřejnění na webu svůj nesouhlas. V případě, že nedojde k žádné námitce platí, že kupující s reklamačním řádem souhlasí.
Pokud by došlo k neshodě mezi prodávajícím a kupujícím a nepodaří se vyřešit neshodu vzájemnou dohodou. Kupující může podat návrh na mimosoudní řešení určenému subjektu:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, Praha 2, 120 00
E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
V Brně 30.12.2021
Ha atto s.r.o.